24 Ιουλ 2010

RED BULL – Φέτελ: «Μάχη με τις Ferrari»




Ανακουφισμένος που κατάφερε να πάρει την pole position από τον Φερνάντο Αλόνσο έστω και για δύο χιλιοστά του δευτερολέπτου ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών στο Χοκενχάιμ. Ο Αλόνσο ήταν ταχύτερος σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της περιόδου, αλλά ο Γερμανός κατάφερε στον τελευταίο του γύρο να δώσει χαρά στους συμπατριώτες του.


«Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόση απόσταση είναι τα δύο χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο Φερνάντο ήταν σε όλη την περίοδο πολύ δυνατός και η Ferrari είναι γενικά πολύ ανταγωνιστική. Ήταν πολύ συναρπαστικά και στο Q2 ήξερα ότι είχα μόνο έναν γύρο για να το κάνω σωστά. Ο γύρος μου δεν ήταν 100% τέλειος, σε κάποια σημεία πήγα πάνω από το όριο, αλλά στο τέλος ήταν αρκετός για να πάρω την pole», εξήγησε αρχικά ο Φέτελ.

Για τον πιλότο της Red Bull ήταν η τρίτη συνεχόμενη φετινή pole και η πρώτη του στην πατρίδα του: «Είμαι πολύ χαρούμενος, πρώτη φορά στην pole στην έδρα μου, αλλά η κύρια πρόκληση θα έρθει αύριο. Έχουμε ένα πολύ δυνατό μονοθέσιο εδώ και μια σκληρή μάχη κόντρα στα κόκκινα μονοθέσια».

Ο Γερμανός στον προηγούμενο αγώνα δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα της πρωτιάς στην εκκίνηση, αλλά τώρα είναι αισιόδοξος: «Νομίζω ότι αντίθετα με το Σίλβερστοουν, η καθαρή πλευρά της πίστας είναι καλή. Ο Φερνάντο κι εγώ στον τελευταίο αγώνα εκπλαγήκαμε από την κακή πρόσφυση στην καθαρή πλευρά. Εδώ θα είναι καλά για μας».

Για να καταλήξει: «Έχουμε ένα πολύ, πολύ δυνατό μονοθέσιο, είναι πολύ κοντινό στη Ferrari. Συνήθως έχουμε καλό ρυθμό στον αγώνα, είναι μεγάλος ο αγώνας και όλα είναι πιθανά. Ξεκινάμε από την καλύτερη δυνατή θέση μετά από καλή δουλειά σήμερα, αλλά αύριο είναι ο στόχος. Σήμερα δεν υπάρχει πραγματική ανταμοιβή, εκτός του ότι κοιμάσαι καλά το βράδυ»!

Γουέμπερ: «Λάθος μου»
Από την πλευρά του ο Μαρκ Γουέμπερ έκανε ένα οδηγικό λάθος στον τελευταίο του γύρο, που του στέρησε την ευκαιρία να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση που τελικά πήρε. Ο Αυστραλός ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μακριά από την επίδοση του team mate του και θα έχει μπροστά του τις δύο Ferrari.

«Βγήκα λίγο εκτός γραμμής στην είσοδο της στροφής 1, έφυγε λίγο το εμπρός μέρος και δεν μπορούσα να μπω ξανά στη σωστή γραμμή. Ήταν λάθος μου και δεν ήταν αρκετά καλός ο γύρος», ανέφερε αρχικά ο Αυστραλός πιλότος.

Για να συνεχίσει: «Έχασα μια θέση εκεί, προφανώς ήμουν τρίτος και μετά με πέρασε ο Μάσα και ήταν κρίμα. Δεν ήταν οι καλύτερες κατατακτήριες δοκιμές μου, οπότε ανυπομονώ για αύριο», ενώ πρόσθεσε ότι δεν εξεπλάγην από την πολύ μικρή διαφορά ανάμεσα στο Φέτελ και τον Αλόνσο:

«Ήξερα ότι θα είναι πολύ κοντά. Θα ήταν ωραία να ήμουν κι εγώ εκεί, αλλά ο Σεμπάστιαν έκανε πολύ καλή δουλειά για την pole, οπότε ήταν μια καλή μέρα για την ομάδα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου