29 Ιουλ 2010

Μάσα: Δεν είμαι το Νο2



Ο Φελίπε Μάσα επιμένει ότι δεν έχει αναλάβει τον ρόλο του νούμερο δύο οδηγού με την παραχώρηση της νίκης στον Αλόνσο στο γερμανικό γκραν πρι, και λέει ότι, αν προκύψει η ίδια κατάσταση εκ νέου, θα πρέπει να περιμένουμε ότι θα κερδίσει τον αγώνα.
Οι αγωνοδίκες του Χόκενχαϊμ επέβαλαν πρόστιμο στη Φεράρι και ταυτόχρονα ανέφεραν την ομάδα στο παγκόσμιο συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού της FIA, όταν κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο Μάσα επέτρεψε στον Αλόνσο να κερδίσει τον αγώνα ύστερα από συγκαλυμμένη παραίνεση της ομάδας, μέσω της ενδοεπικοινωνίας, κάτι που αποτελεί σαφή παραβίαση των κανόνων απαγόρευσης εντολών από τις ομάδες.

Το περιστατικό αυτό έχει προκαλέσει πληθώρα επικρίσεων από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τους οπαδούς του αγωνίσματος. Στη συνέντευξη Τύπου πριν τον αγώνα στο Χουγκαρόρινγκ σήμερα, ο Μάσα παραδέχτηκε αυτό που συνέβη στο Χόκενχαϊμ, αλλά υποστήριξε ότι αυτό δεν σήμαινε ότι είχε δεχτεί έναν δουλοπρεπή ρόλο.

"Τη στιγμή που θα πω ότι είμαι νούμερο δύο οδηγός, θα σταματήσω να τρέχω σε αγώνες", επέμεινε.

Όταν ρωτήθηκε τι θα συνέβαινε αν βρισκόταν αντιμέτωπος με την ίδια κατάσταση και αυτό το Σαββατοκύριακο, Μάσα απάντησε: "Θα κερδίσω".

Είπε ότι έχει λάβει διαβεβαιώσεις από την Φεράρι πως έχει ακόμα τη δυνατότητα να αγωνιστεί για της προσωπικές του νίκες.

"Σίγουρα έχω μιλήσει με όλους μέσα στην ομάδα", είπε ο Μάσα. "Όπως είπα δεν είμαι εδώ μόνο για να τρέχω, είμαι εδώ για να κερδίζω. Αυτός είναι πραγματικά ο στόχος μου. Όσο είμαι σε κατάσταση να κερδίζω, πρέπει να προχωρήσουμε ως το τέλος και να αγωνιστούμε για τη νίκη. Είμαι επαγγελματίας, δουλεύω για την ομάδα και ο καθένας πρέπει να καταλάβει το θέμα μου."

Ο Μάσα τόνισε ότι υποστήριξε τα γενικά συμφέροντα της Φεράρι στο Χόκενχαϊμ - επισημαίνοντας ότι είχε υποστηρίξει και τον Κίμι Ραϊκόνεν όταν χρειάστηκε το 2007 και ότι Ραϊκόνεν του είχε επιστρέψει τη χάρη όταν ο ίδιος αγωνιζόταν για τον τίτλο του '08.

"Εργάζομαι για την ομάδα και ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να εργαστούμε για την ομάδα", είπε.

Επίσης αρνήθηκε ότι τα γεγονότα του Χόκενχαϊμ έχουν καταστρέψει τη θέση του εντός της Φεράρι.
Ερωτηθείς αν η Γερμανία είχε αλλάξει τη σχέση του με την ομάδα που αγωνίζεται από το 2006, ο Μάσα απάντησε: "Σίγουρα αυτό με κάνει ακόμη πιο δυνατό."

Πηγη  http://www.gazzetta.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου